keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Blogin saamat tunnustukset

Olen saanut kaksi blogipalkintoa; "One lovely blog awardin" sekä "Dark sunshine awardin". Molemmat tunnustukset ovat tulleet Katzulta Black Stains on White Wings -blogista. Minulla on sellainen hämärä kuva, että olen jonkun muunkin tai kentien saman tunnustuksen merkeissä kirjoitellut random-faktoja itsestäni, mutta mennään nyt. Teen laiskuudessani yhteishaasteen ja linkkaan tuohon alle 10 blogia, jotka mielestäni ansaitsevat molemmat palkinnot.


1. Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän tunnustuksen.
Tell who donated you this award and add a link.

2. Kirjoita 7 random faktaa itsestäsi.
Write 7 random facts about yourself.

3. Lahjoita tämä tunnustus 15:lle blogille/bloggaajalle.
Donate this award to 15 blogs/bloggers.

1. Nukahdan nukkumaan laittaessa yleensä alle kahden minuutin. 
2. Kannan aina kameraa mukanani.
3. Minulla on kahdeksan tatuointia.
4. Kysyttäessäni avokiltani yhtä sanaa joka kuvaisi minua, hän vastaa "impulsiivinen", vaikka mielestäni en ole yhtään impulsiivinen.
5. Musiikkimakuni on hyvin laaja.
6. Olen työnarkomaani.
7. Jos nukun yli 7h, muistan yleensä osan unista joita olen nähnyt yöllä.  




Liitä postaukseen award-kuva ja linkitä se henkilö joka antoi sinulle palkinnon. Vastaa sitten kymmeneen kysymykseen. Anna palkinto kymmenelle tai useammalle bloggaajalle. 

Lempiväri: Musta ja vihreä.
Lempieläin: Mopsi, ei edes koira vaan tietty rotu.
Lempinumero: 3, 7 ja 13.
Paras alkoholiton juoma: Kahvi.
Facebook tai Twitter: Facebook.
Intohimoni: Lävistykset ja tatuoinnit.
Lahjojen saaminen tai antaminen: Antaminen.
Lempikuvio: Ympyrä.
Viikon paras päivä: Torstai tai sunnuntai.
Lempikukka: Metsätähti tai sitten se tsinniaa muistuttava, jonka nimeä en koskaan muista.

Perusteluina blogipalkintoihin ovat asiat joita itse arvostan blogeissa; 
1. Nostattaa heti mielenkiinnon, kun näkee että uusi päivitys on ilmestynyt kyseiseltä blogilta
2. Omat blogin pitäjän ottamat kuvat
3. Helppolukuisuus ja hauskat tekstit

Blogipalkinnot menevät seuraaville;

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti