perjantai 8. huhtikuuta 2011

"You are beautiful"

Tällaisen nakin oli Kreivitär minulle napsauttanut. Suuret kiitokset kunniasta! Hetken aikaa piti käydä cd-levyjä ja muistikortteja läpi ennen kuin löysin aikaisemmin missään julkaisemattomia kuvia. Ongelma on se, että olen itse melkein aina kameran takana. Tästä syystä minusta on todella vähän sellaisia kuvia jotka eivät ole itseni ottamia esimerkiksi jonkun meikin/vaatteen esittelyä varten tai joissa en väkinäisesti pönötä koska olen pyytänyt jotakuta muuta ottamaan minusta kuvan.


"You are beautiful-tunnustus on tarkoitettu kaikille blogistanian näteille blogikirjoittajille :) Tunnustuksen saaja haastetaan julkaisemaan 3-5 ennen julkaisematonta kuvaa omasta elämästään (oman kameran kätköistä) pienten selitysten kera ja jakamaan tunnustus eteenpäin kolmelle (3) muulle!"

1. Kuva on Kreetan reissultamme. Olen 11-12v? Näytän vieläkin aivan samalta. Naama on vain pikkuisen enemmän lommoilla poskien sivuilta. Sain ensimmäistä kertaa valita itse silmälasit tuohon aikoihin ja päädyin sitten noihin vaaleanpunaisiin kammotuksiin. Käytin tuota samaa paitaa kevätjuhlissakin farkkujen kanssa ja häpesin aivan hirvittävästi kun kaikilla muilla luokkatovereilla oli kauniit mekot päällä. Että vähän tuli kyllä välillä sanomista ikätovereilta. Onneksi olen aina ollut naivi kuin mikä.

2. Kuvasta on hirveästi hyviä muistoja. Olen kylässä erään hyvän ystävättäreni luona ja pelasimme ilmeisesti Aliasta kahden muun kaverimme kanssa tämän kuvan oton aikoihin. Olen viettänyt elämäni parhaat filosofiset keskusteluyöt tässä seurassa. Kuva (on jos oikein muistan) 2005 ajalta, joten olen 15v. Ai niin joo, minulla on ollut tuo tatuointi jo jonkin aikaa ;)

3. Kuvassa olen samassa paikassa kuin toisessakin. Joulu 2006, eli olen 16 vuotias. Minulla oli upea kirkkaanpunainen tukka joka oli paksu sekä terve. En vielä ollut kerennyt tappaa sitä kaiken maailman värjäyksillä lopullisesti. Olimme viettämässä iltaa kaveriporukan kanssa. Ja kappas, käytin vielä rannekelloa, kun ei ollut merkuriuksen-symbolia ranteessa.

4. Kuva on yhdeksännen luokan luokkakuva, joten olen siis 15-16v. Pudotin tuolloin ensimmäisen kerran painoa, muistaakseni 76kg:sta johonkin 66kg. (Kaikki tulivat kyllä takaisin lukion alussa korkojen kera.) En muistele ala-tai yläaste aikoihin liittyviä asioita lämmöllä. Tuntuu etten edes tunne tuossa istuvaa ihmistä tai mitä hän sillä hetkellä tunsi. Elin jossain ihme ahdistus-kierteessä enkä tiennyt ollenkaan kuka olin. Pää painettuna alas, mp3-soitin korvilla. En osannut ottaa kontaktia enkä ottaa sitä vastaan.

5. Kuva on Amsterdamin reissulta lukion kolmannelta, olen 18v. Lähdimme äitini kanssa käymään reissussa sen kunniaksi että kirjoitukset olivat ohitse. Tässä vaiheessa en ollut vielä aivan varma saisinko ylioppilaslakkia. (Sain kyllä.) Viikkoa-kahta ennen lähtöä minulta poistettiin viisaudenhammas, kuukautta-paria aiemmin oli ystäväni T leikannut minulle piilokaljun. Tämä kuva on otettu paria kuukautta ennen kuin otin kaikki lävistykset pois naamastani hakiessani töitä.

Ja haastan kauniit neidit; PositiivinenpakanaMeemi sekä Cyberesque.

1 kommentti:

  1. Ohhoh, nyt tuli paha... Piti laittaa oikein isosiskolle viestiä onko sillä jotain kauheita teinikuvia musta koneella :D Kiitos tunnustuksesta <3

    VastaaPoista