perjantai 27. helmikuuta 2015

Kirjallisuutta, kahvikuppi ja päivänasu




Olen yrittänyt viime aikoina lukea enemmän ja hankkia vain sellaisia kirjoja, joiden lukemiseen ei tarvitse nähdä vaivaa. Tällä hetkellä luennan alla on Milja Kauniston Synnintekijä. Minulla on tapana aloittaa kirjan lukeminen, kyllästyä puolessa välissä ja jättää se kesken. Tämän vuoden saavutuksista ylpein olen ehkä siitä, että sain luettua Timo K. Mukan Kyyhky ja Unikko kirjan kokonaan.


Viime viikonloppuna löysin itselleni uuden kahvimukin. En ole muuten hirveän taikauskoinen ihminen, mutta minulla on aamurituaali siitä, että aamukahvi pitää juoda "onnenmukista" jotta päivä menee hyvin. Olen tässä testannut, kelpaako Bathory-muki onnenmukiksi ja tällä hetkellä tämän viikon päivien perusteella tilanne on kohtuu fifty-fifty, kaksi hyvää päivää, kaksi keskinkertaista ja yksi huono. Voi olla, että palaan ensi viikolla takaisin vanhaan kahvikuppiin, ettei huono onni ala kerääntyä.

Onko teillä mitään taikauskoisia taipumuksia?




Olen lipsahtanut taas käyttämään vaatteita sen mukaan, että ne tuntuvat mukavalta päällä, eivätkä siksi että ne näyttäisivät jotenkin hirviän hyvältä. Onneksi tuo ylläolevassa kuvassa oleva Killstarin paita (esitelty jo tällöin) nitoo yhteen molemmat kriteerit. Olen käyttänyt viime aikoina tasan kaksia housuja, sillä en valitettavasti tällä hetkellä mahdu puoleenkaan vaatekaappini vaatteista. Alkuvuodesta on muutama kilo tiristetty kropasta veks ja tarkoitus olisi kesäksi mahtua kaikkiin vaatteisiin mitä kaapeista löytyy. Ajattelin, että skarppaisin blogin kanssa sen verran, että muistaisin kerran viikossa kuvata yhden päivän asun tänne, esimerkiksi sen viikonlopun yhden vaatekokonaisuuden johon yleensä tulee panostettua enemmän kuin arkena ja joka päällä tulee lähdettyä kylille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti