keskiviikko 31. toukokuuta 2017

Viimeisen 2kk aikana..


.. olen vihdoin saanut aluille koko selän tatuointiprojektin, jota työstää työkaverini Erika.


.. olen ostanut uusia hihamerkkejä. (Hex Appeal)


.. olen maannut 1.5 päivää kuumeessa kotona ja katsonut tuona aikana kaiken, mitä televisiosta sattui tulemaan.


.. olen lukenut sängyssä kirjaa, kun Mursu on nukkunut aamulla pitkään.


.. olen käynyt Mursun kanssa extempore kakkukahvilla Choco Delissä sekä elokuvissa katsomassa Guardians of the Galaxy 2:sen.


.. olen syönyt hemmotteluruokana kaupan valmissushia.


.. olen nauttinut yksinolosta syömällä aamupalaa pitkän kaavan mukaan ja siivoamalla.


.. olen syönyt järjettömän herkullisen vappupäivän aamiaisen.


.. olen himmaillut Mursun kanssa ja koittanut unohtaa työjutut aina edes pieneksi hetkeksi kerrallaan.



Simple things, mutta nyt ei muuta tarvitsekaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti